2017’nin izlemeye değer filmleri - Film Avcısı

Film Avcısı

Film eleştirisi ve yorumu, sinema, dizi ve film haberleri blogu.

27 Kasım 2017 Pazartesi

2017’nin izlemeye değer filmleri


2017’de birçok film vizyona girdi. Bazıları devam filmi, bazıları yeniden yapım ve bazıları da ilk defa beyaz perdeye yansıyan yapımlar. İngiliz NME dergisi 2017 filmlerinden bir liste hazırladı. İzlemeye değer diye seçtiği listede 10 film yer alıyor.

Filmler arasında hemen baktığımda benim dikkatimi ilk önce Stephen King’in kitabından uyarlanan O (It) filmi çekti. Pek, korku gerilim türü filmleri sevmem. Ama galiba bu filmi izleyeceğim.

Listede mutlaka izleyeceğim iki film var. Biri Wonder Woman, çünkü o kadar övgüyle anlatıyorlar ki ben de sonunda izleyeceğim. Diğeri ise Blade Runner 2049. Yakınlarda Blade Runner (1982) filmini izledim. Yeni filmi görmeden önce eski filmi hatırlayayım diye. Listede benim dikkatimi çeken bir diğer film ise Christopher Nolan’ın en iyi filmi diye nitelendirilen “Dunkirk.”

Bu arada listede iki film var. Bazı ülkelerde 2016’ının sonunda bazılarında ise 2017’in Ocak, Şubat ve Mart aylarında vizyona giren. Bunlardan biri Aşıklar Şehri (La La Land) filmidir.

İşte NME’ye göre 2017’nin izlemeye değer 10 filmi.

10. O (It)

9. T2 Trainspotting

8. Wonder Woman

7 . Dunkirk

6. Aşıklar Şehri (La La Land)

5. Beni Adınla Çağır (Call Me by Your Name)

4. Moonlight

3. Blade Runner 2049: Bıçak Sırtı

2. Tam Gaz (Baby Driver)

1. Kapan (Get Out) 

Not: Bu liste size göre ne kadar iyi yapılmış? Eğer size göre bu listeye mutlaka girmesi gerekirdi dediğiniz filmler varsa lütfen yorumda belirtin. Bu önerilere göre yeni bir liste hazırlayacağım.

2 yorum:

  1. Böyle bir liste hazırlamak çok zor. Etraflıca düşünmek lazım
    Kapan değişik bir filmdi ama listenin tepesine oturması şaşırttı beni. Moonlight'ı açıkçası pek sevmemiştim. Wonder Woman'ı da izlemem sanırım, sevmediğim bir tarz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii hem düşünmek hem de çok film izlemek lazım. Ondan özellikle şu derginin yaptığı liste diye belirtiyorum. Ama yine de herkes beğendiği filmlerden bir liste yapabilir.

      Sil