CBS, “The Big Bang Theory” dizisini sonlandırıyor - Film Avcısı

Film Avcısı

Film eleştirisi ve yorumu, sinema, dizi ve film haberleri blogu.

22 Ağustos 2018 Çarşamba

CBS, “The Big Bang Theory” dizisini sonlandırıyor


CBS, komedi dizisi “The Big Bang Theory”nin bu yıl yayımlanacak 12. ezonunun sonuncu olacağını duyurdu.

Warner Bros. Television, CBS ve Chuck Lorre Productions’dan yapılan ortak açıklamada, “12 sezon boyunca The Big Bang Theory’ye gösterilen destek için sevenlerine minnettarız. Biz, bütün ekibi, oyuncular, yazarlar ile birlikte dizinin başarısını taktir ediyor, sonuncu ve final sezonunca epik bir son sunacağız.” denildi.

Dizi geçen sene 11. ve 12. sezon olarak yenilenmiş ve orijinal karakterler ve oyuncuların hepsi -Jim Parsons, Galecki, Kaley Cuoco, Kunal Nayyar ve Simon Helberg- yeni sözleşmeler imzalamıştı. Daha iki hafta önce CBS dizinin yeni sezonları konusunun tartışıldığını açıklarken, bu yeni duyuru ile artık kararın verildiği ve sonlanacağı da ortaya çıktı.

Bu kararda dizinin geçen sene yayımlanan 11. sezonunda reytinginin düşmesinin etkili olduğu da ifade ediliyor.

4 yorum:

  1. Dizinin hayranları beni linç etmezse geç bile kaldıklarını düşünüyorum :-) Evet, ekip seviliyor ama eskisi gibi konu bulamıyorlar ve güldürmüyorlar. Tadında bırakmaları yerinde olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala çok beğeniyorum ama merak etmeyin linç yok :-)

      Sil
  2. Tam benim ilgi alanım yabancı diziler :) Harika bir blogun var.

    YanıtlaSil