Ridley Scott’un “The Last Duel” filmi setinden ilk kareler: Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver - Film Avcısı

Film Avcısı

Film eleştirisi ve yorumu, sinema, dizi ve film haberleri blogu.

29 Şubat 2020 Cumartesi

Ridley Scott’un “The Last Duel” filmi setinden ilk kareler: Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver

Ridley Scott’un “The Last Duel” filmi setinden ilk kareler: Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver


Ridley Scott’un yeni filmi “The Last Duel”in çekimleri devam ediyor. Film setinden birkaç fotoğraf sosyal medya üzerinden paylaşıldı. Bu fotoğraflarda Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver, Orta Çağ elbiseleri ile görülüyorlar.

Ridley Scott’un “The Last Duel” filmi setinden ilk kareler


Twitter üzerinden paylaşılan fotoğraflarda Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver ilgi çekici kıyafetleri ve saç stilleri ile görülüyorlar.

Daha fazlası: Transformers yeni bir animasyon üçlemesi ile geliyor - İşte, ilk fragman

İşte, Twitter kullanıcılarının paylaştığı söz konusu fotoğraflar:





“The Last Duel” konusu 14. yüzyılda geçen bir intikam hikâyesi. Savaştan dönen bir Norman şövalyesi, arkadaşının karısına tecavüz etmekle suçlandığını öğrenir. Hiç kimse kadına inanmıyor. Şövalye de Fransa Kralına başvurarak, dostunu ölümüne bir düelloya çağırır.

Ridley Scott’un “The Last Duel” filmi setinden ilk kareler: Matt Damon, Ben Affleck ve Adam Driver


Filmin senaryo yazarları arasında Nicole Holofcener ile birlikte Matt Damon ve Ben Affleck de var. Ayrıca Scott ile birlikte Damon ve Affleck de yapımcılardan.

Filmin Ocak 2021’de vizyona girmesi bekleniyor.

Daha fazlası: Anthony Hopkins, Mike Tyson’un antrenörü rolünü oynayacak

Kaynak: FlickeringMyth

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder